Sunday, August 17, 2014

... o meni

      Za početak , da se predstavim. Zovem se Nenad Konstantinov. Muzikom sam počeo da se bavim 1995. Gitaru sam učio slušajući i posmatrajući druge kako sviraju. Upravo zbog načina na koji sam učio želim da vama olakšam učenje. Možda se nekima moje lekcije učine komplikovanim ali to je samo na prvu loptu. Pre par godina sam otvorio You Tube kanal pod pseudonimom Yesiloveguitar (Yes I Love Guitar) i izazvao veliku pažnju svojim gitarskim aranžmanima i obradama popularnih pesama. Sarađivao sam sa mnogim muzičarima i pevačima Mnogi od ljudi koji me prate su poželeli da im pokažem na koji način izvodim pesme tako da sam počeo sa snimanjem lekcija. Snimke video lekcija sam postavljao na kanal Yesiloveguitar a zatim sam za tu namenu pokrenuo drugi You Tube kanal pod imenom Lekcije Za Gitaru. 
   Takođe, pokrenuo sam i ovaj blog koji je vezan za novi kanal. Svrha bloga je da se bliže i bolje upoznate sa kanalom Lekcije za Gitaru kao i da vam olakša orijentaciju među lekcijama. Ovde možete pročitati ponešto u vezi sa opremom koju koristim kao i prateći softwer.
   U sekciji kontakt možete me pronaći na nekoliko socijalnih mreža klikom na ikonicu.

                                                                                              pozdrav
                                                                                              Nenad Konstantinov Yesiloveguitar

No comments:

Post a Comment

 

Blogger news

Blogroll

About